Вітаємо!

Ми - українська сімейна компанія, що була створена у 2023 році. Так, ми наймолодші гравці на ринку зооіндустрії, хе-хе!

 

Ідея створення бренду почалась за декілька років до, тоді в нашій родині зʼявився пес породи Джек Рассел Терʼєр на імʼя Чіпс і ми, як класичні власники, із усіх сил намагались забезпечити його тільки найкращим. Але, як би ми не старались, на ринку України неможливо було знайти якісне, корисне, безпечне, а класичний зоомагазин асоціювався з МАФом біля будинку, де досі продають корм на вагу та кісточки із шкіри.


Тому що? Правильно! Вибір перших товарів для нього пішов у бік Аліекспресу з їх одноразовими продуктами, бо то було так само, тільки дешевше 🤭

 

 

З часом ми почали разом подорожувати, були у багатьох країнах світу і у кожній мандрівці виділяли час на відвідування зоомагазинів. Там купували унікальні речі та робили на них огляди в Інстаграм (наш Чіпс блогер, якщо що 😉), на що отримували величезну кількість реакцій. Асортимент вражав, це була як екскурсія, ми розуміли, що для нашої країни це дикість, між рядів ми могли гуляти годинами. Враховуючи факт, що бізнесом в іншій категорії ми займались більше 10 років, думки покорити цю не давали спокою.
 

 

 

У 2022, у звʼязку із повномасштабним вторгненням на територію України, тимчасово переїжджаємо до Німеччини, дізнаємось за найбільшу світову виставку зоотоварів InterZoo і, звісно ж, в перший же день відвідуємо її.

 

Десь у першому павільйоні голова пішла обертом, тоді ми і представити не могли наскільки наш ринок обмежений і який світовий ринок доступний. Думка про мільйони варіацій товарів, якість, зручність та доступність старту не давала спокою. В той самий день було прийнято рішення створити Todli 🥹
 

 

Повторюсь, що у нас був бізнес, він переживав не найкращі часи, оскільки війна зустріла нас на піку розвитку і на піку інвестицій в бізнес. На той момент нам вдалось побудувати люксовий шоу-рум, організувати мережу більше ніж у 150 точок, пережити Covid-19 та зустріти вторгнення у лютому 2022 під час забудови Одеси. Головна мета була зберегти колектив, стабілізувати роботу, повернути обладнання та продукцію. 

 

На це пішов час та весь грошовий обіг родини, тому Todli починав свою діяльність на мінімальних грошових вкладеннях. Ми почали формувати асортимент товарами, що імпортували інші постачальники, купляли можливий мінімум, але обирали тільки найкраще та пропонували ці товари в нашому інстаграм магазині. Маючи велику довіру аудиторії, швидко почали отримувати перші замовлення, а ведення бізнесу «в білу» дозволило в перспективі отримати великі кредитні лінії для подальшого розвитку.

 

Паралельно почали домовлятись з іноземними брендами. Було важко, бо хто ми такі? Ні магазину, ні сайту, ні брендів на імпорті, ні історії, ні грошей, тільки великі амбіції та інстаграм магазин на 500 підписників. Не знаємо навіть, ми самі б з собою не працювали 😅

 

Але крок за кроком, за рахунок наполегливості, чесності, любові до своєї справи, унікальному баченню розвитку товарів в Україні отримали перші бренди на імпорт. 
Знаєте, що гріє найбільше? На кожній зустрічі власники/експорт-менеджери/комерційні директори казали за нас одне: «Ви такі молоді, такі енергійні і так горите своєю справою, це вражає!».

 

В результаті, ми назбирали цілих 20 брендів:

 

До речі, такі як Ruffwear та Hurtta обирали нас серед десятків звернень з України, лідери світового ринку обрали нас і це розбите серденько ❤️‍🩹

 

 

Лист від Hurtta: "Перш ніж ми поглибимося в деталі наших умов закупівлі, я хотів би повідомити вам, що ми також отримали інтерес від інших компаній на українському ринку, і ми прийняли рішення продовжити співпрацю з вашою компанією. Я буду на зв'язку з вами найближчими днями"

 

У цей самий перший рік ми повноцінно збираємо команду Todli, запускаємо продаж зоотоварів оптом, створюємо 4 роздрібні сайти, запускаємо YouTube-канал, створюємо сайт В2В, приймаємо участь у пʼяти спеціалізованих виставках, відкриваємо наш перший магазин в Києві, починаємо співпрацю з зоопсихологами та кінологами, починаємо ділитись корисним, вкладаємо час та ресурс на поширення важливої інформації, якої не було коли ми стали петбатьками.
 

 

Ми гордо називаємо Todli свідомим зоомагазином, бо тут про свідомий вибір, про якість, про догляд, правильне виховання та любов до чотирилапих.

 

Що буде далі? Не знаємо точно, але маємо глобальну ціль та мету, тому багато плануємо, думаємо, придумуємо, розвиваємось та поступово йдемо далі. Буде цікаво, обіцяємо, бо на майбутнє у нас великі плани 🤭


Дякуємо, що ви з нами! 💛