Магазин Todli.ua є законним учасником торгових відносин, тим самим гарантуючи своїм покупцям можливість повернення або обміну зоотоварів протягом 14 днів з моменту його отримання.

Повернення або обмін товарів для домашніх тварин належної якості не регламентується окремо Законом України "Про захист прав споживачів". До зоотоварів застосовні ті самі правила, які поширюються на відповідні групи товарів, призначені для людського використання.

Товари, які не підійшли вашому улюбленцю за розміром, фасоном, забарвленням та/або характеристиками, Ви маєте право повернути їх до нашого зоомагазину протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після отримання замовлення та вимагати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну. Пересилання товарів у разі таких дій здійснюється за рахунок клієнта.

 

Правила та вимого до повернення товарів придбаних в магазині Todli.ua

Ви можете повернути та/або обміняти товар у випадку:

  • продукція, придбана в магазині Todli, може бути повернена протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту її отримання;
  • товар, що оформлений на повернення, повинен мати товарний вигляд та всі необхідні споживчі властивості. На ньому не повинно бути слідів експлуатації, відколів, подряпин, інших пошкоджень, в обов'язковому порядку повинні бути присутніми оригінальна та неушкоджена упаковка (без скотчу, написів, налипок, пошкоджень та інших елементів, що псують зовнішній вигляд), ярлики та бирки;
  • комплектація товару, що пересилається Вами, повинна бути повною;
  • посилка має бути упаковане належним способом для пересилання – коробка/спеціальний пакувальний матеріал, щоб вироби не пошкодилися під час пересилання.

Зверніть увагу! За умовами магазину, обміну та поверненню не підлягають подарункові сертифікати

Обов'язково перевіряйте товар відразу на відділенні Нова Пошта або при доставці кур'єром. Претензії на предмет бою та/або пошкодження товару після підписання документа про отримання, будуть розглядатися на користь магазину.

 

Товари, які не підлягають поверненню та обміну

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 р. та про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" поверненню та обміну не підлягають товари належної якості:

  • продовольчі товари;
  • лікарські препарати та засоби;
  • предмети сангігієни;
  • вітаміни і добавки;
  • зубні щітки;
  • розчіски, гребінці та щітки масажні;
  • парфюмерно-косметичні вироби;
  • інші непродовольчі товари.

Якщо ви отримали товар неналежної якості, зв'яжіться з нами за номером телефону 073 264 18 14, або надішліть лист із прикріпленими фото товару на поштову скриньку todli.office@gmail.com
 

Хто сплачує зворотну доставку?

Якщо повернення/обмін відбувається через неналежну якість або невідповідність товару замовлення, доставка здійснюється за рахунок магазину, в іншому випадку транспортні послуги оплачує покупець. У кожній конкретній ситуації наш підхід до клієнта індивідуальний, і приймається рішення, що максимально задовольняє обидві сторони.

Як і коли я отримаю свої гроші?

Кошти при поверненні товару, повертаються відповідно до способу оплати за замовлення:

  • оплата за реквізитами – на банківську картку;
  • післяплату при отриманні на відділенні транспортної компанії – на банківську карту;

Обмін товару чи повернення коштів проводиться протягом 1-3 робочих днів із моменту надходження до нас поверненого товару.